Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Kiek laiko užtrunka pristatymas ir kiek jis kainuoja?

    Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto varianto. Prekės paštomatu pristatomos per 2-5 d.d. Įsigijus prekes internetinėje parduotuvėje jas nemokamai galite atsiimti fizinėse parduotuvėsę vos tik gavę pranešimą, jog prakės yra paruoštos - tai užtrunka 1-3 d.d.

    2. Kaip užsiregistruoti „E&F mados namai“ elektroninėje parduotuvėje?

    Jei norite sukurti paskyrą, paspauskite mygtuką „Registruotis“, esantį viršutiniame dešiniajame interneto svetainės kampe, o paskui įveskite savo el. pašto adresą, pavardę, telefono numerį ir slaptažodį. Taip pat registruotis galite ir atsiskaitymo už prekes proceso metu.

    3. Kodėl naudinga turėti paskyrą „E&F mados namai“ elektroninėje parduotuvėje?

    Pirmiausia, turėdami paskyrą galite išsaugoti pristatymo adresą ir sąskaitos-faktūros duomenis, galite sekti užsakymą, pateikti prekių grąžinimo ir skundų formą bei savo užsakymų klausimais lengvai susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba.

    4. Kokia naršyklė tinkamiausia naudotis mūsų interneto svetaine?

    Paslauga yra optimizuota naujausioms šių naršyklių versijoms: „Google Chrome 23“ arba aukštesnei versijai, „Mozilla Firefox 16“ arba aukštesnei versijai. Jokia papildoma programinė įranga nėra būtina.

    5. Ar kainos stacionarioje ir elektroninėje parduotuvėje yra vienodos?

    Kainos gali skirtis esant skirtingoms akcijoms, nuolaidoms ar išpardavimams.

    6. Kaip galėčiau užsiprenumeruoti naujienlaiškį?

    Mūsų naujienlaiškį galite užsiprenumeruoti apatinėje meniu juostoje paspaudę „prenumeruok ir laimėk“ (jį rasite kiekviename puslapyje).

    7. Kaip galėčiau atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos?

    Atsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratos galite atsakydami į laišką „Nebenoriu gauti naujienlaiškio“.

    8. Ką daryti, jei pamiršau savo slaptažodį?

    Paspaudę prisijungimo (registracijos) nuorodą, eikite į „Pamiršote slaptažodį?“, o tada įveskite savo el. pašto adresą, kurį pateikėte registruodamiesi.

    9. Kaip susisiekti su Vartotojų pagalbos tarnyba?

    Su vartotojų pagalbos tarnyba tarnyba galite susisiekti dviem būdais: paskambinę telefonu arba užpildę ir išsiuntę kontaktų formą, kurią rasite viršutiniame puslapio meniu paspaudę nuorodą „kontaktai“. 

    10. Kaip galėčiau tinkamai užbaigti apsipirkimą?

    Jei jūsų užsakymas pateiktas tinkamai, gausite tai patvirtinantį el. pašto pranešimą.

    11. Aš galiu matyti, kas vyksta su mano užsakymu?

    Pagrindinė informacija apie užsakymą – tai jo būsena. Apie ją galite sužinoti prisijungę prie savo paskyros. Registruotiems naudotojams yra galimybė sekti siuntos kelią, kuri nukreipia klientą tiesiai į pasiuntinio paslaugos puslapį, kur pateikiama informacija apie konkrečia siuntą.

    12. Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą?

    Taip, šiuo klausimu kreipkitės į vartotojų pagalbos tarnybą, užpildę užklausą gausite atsakymą dėl tolimesnių veiksmų.

    13. Ką turėčiau daryti, jei gavau brokuotą arba netinkamą produktą?

    Jūs turėtumėte kreiptis į mūsų vartotojų pagalbos aptarnavimo tarnybą. Tai galima padaryti nusiuntę užpildytą kontaktų formą. Per 30 dienų nuo gavimo dienos jūs galite grąžinti produktą.

    14. Kada pinigai už užsakymą nurašomi iš mano banko sąskaitos?

    Suma iš jūsų sąskaitos nurašoma tuo metu, kai pateikiate užsakymą, ir patvirtinate apmokėjimą.